Hoe kunnen we je helpen?
Ga direct naar

onze klantenservice

voor je online bestelling

van je aankoop

of annuleren

& openingstijden

Veelgestelde vragen
Je krijgt altijd vooraf een tijdvak per e-mail of sms.
Grote of zware artikelen via eigen bezorgdienst of TSN Groen:
Uiterlijk de dag voor de bezorgdatum ontvang je per sms of e-mail een tijdvak van 2 uur.
Kleine pakketten via PostNL:
Zodra we je bestelling hebben overgedragen aan PostNL, ontvang je per e-mail een Track & Trace-link.
Bezorging door verkooppartner:
Je ontvangt per e-mail meer informatie over de bezorging vanuit de verkooppartner.
Je krijgt bericht van de winkel zodra je bestelling klaarligt.
Alle afhaalinstructies vind je in je bevestigingsmail.
Heb je op de afhaaldatum nog niets gehoord?
Neem dan contact op met de winkel. Vaak kunnen ze je direct vertellen wanneer je je bestelling kunt afhalen.
Goed om te weten: producten van verkooppartners kunnen niet in de winkel worden afgehaald. De verkooppartner laat je weten wanneer je bestelling wordt thuisbezorgd.
De rest van je bestelling komt meestal later aan.
Soms wordt een bestelling in meerdere delen verzonden, bijvoorbeeld wanneer (een deel van) je bestelling via PostNL of een verkooppartner wordt bezorgd.
Voor elk pakket ontvang je aparte Track & Trace-informatie van de bezorger, meestal per e-mail.
Ja, soms kun je de bezorgdatum aanpassen.
Leen Bakker-producten:
Bel ons uiterlijk 3 dagen voor de bezorgdatum via 088 - 78 60 200(gebruikelijke belkosten). We kijken dan samen naar een nieuw bezorgmoment. Ook het afleveradres kunnen we dan nog aanpassen.
Verkooppartner-producten:
Nee, voor producten van verkooppartners is dit niet mogelijk. Sommige verkooppartners kunnen een uitzondering maken, neem hiervoor zelf contact op met de verkooppartner.
Meld het bij onze klantenservice, in de winkel of bij de verkooppartner – dan lossen we het snel voor je op.
Webshop en thuisbezorgd:
Meld het via ons contactformulier en voeg duidelijke foto’s toe.
In de winkel gekocht of daar afgehaald:
Neem contact op met de winkel, ze kunnen je vaak sneller helpen.
Besteld bij een verkooppartner:
Neem dan altijd contact op met de klantenservice van de verkooppartner.
Je kunt je aankoop vaak binnen 30 of 100 dagen retourneren.
Dat kan vaak in de winkel, via de pakketpost of – bij grote artikelen – met onze ophaalservice. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is en in originele staat.
Voorwaarden:
Maatwerkproducten: kunnen niet geretourneerd worden.
Hygiëneproducten: alleen op de dag van aankoop mogelijk voor hoofdkussens, dekbedden en (topdek)matrassen.
Verkooppartner-producten: neem binnen 30 dagen contact op met de verkooppartner.
De voorwaarden kunnen anders zijn dan bij producten van Leen Bakker zelf.
Je bestelt en betaalt via Leen Bakker
De verkooppartner regelt de bezorging, klantenservice, retouren en wettelijke garantie zelf.
Je vind hun voorwaarden op hun eigen pagina.
Retourneren van deze producten via onze winkels is niet mogelijk.
Je kunt met al je garantievragen terecht bij de juiste klantenservice.
Leen Bakker-producten:
Je krijgt minimaal 2 jaar garantie, volgens de CBW-voorwaarden. Heb je twijfels of wil je een garantiemelding doen? Neem dan contact met ons op.
Verkooppartner-producten:
De wettelijke garantie loopt via de verkooppartner.
Heb je twijfels of wil je een garantiemelding doen? Neem dan contact op met de verkooppartner.
Je kunt je cadeaukaart vaak gebruiken tijdens de laatste stap van het betaalproces.
Vul het kaartnummer en de pincode in tijdens de laatste stap.
Is het saldo op de cadeaukaart lager dan het totaal te betalen bedrag? Dan kun je het resterende bedrag helaas (nog) niet online bijbetalen. In onze 100 woonwinkels kan dit wel - daar helpen we je graag verder.
Let op: de cadeaukaart is niet te gebruiken voor verkooppartner-producten.
Dit hangt af van de producten in je winkelwagen. Voor kortingscodes gelden namelijk een aantal voorwaarden.
Waar moet je op letten?
Controleer of je kortingscode precies hebt overgenomen
Kortingscodes zijn één keer te gebruiken
Zijn geldig voor een beperkte tijd
Zijn niet te combineren met andere aanbiedingen of kortingscodes, tenzij anders vermeld
Zijn niet geldig op producten van verkooppartners
Zijn niet geldig op bezorg- en servicekosten
Producten van verkooppartners zijn op drie manieren te herkennen:
De producten hebben altijd een productlabel met de tekst ‘Verkooppartner’.
Op de productpagina staat ‘Verkoop en bezorging: [naam verkooppartner]’
In het winkelmandje zie je ‘Verkoop door: [naam verkooppartner]’ bij het product staan. Wanneer er geen ‘Verkoop door: Leen Bakker’ staat, is het product van een verkooppartner.

Contact opnemen
📞 Bel 088 - 78 60 200
Dag | Tijd |
---|---|
Maandag | 08:30 - 17:00 |
Dinsdag | 08:30 - 12:00 |
Woensdag | 08:30 - 17:00 |
Donderdag | 08:30 - 12:00 |
Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Zondag | Gesloten |