Hoe kunnen we je helpen?
Vanwege drukte bij PostNL kan het voorkomen dat je bestelling later geleverd wordt dan verwacht.
In de Track & Trace-informatie kan staan dat je pakket nog niet is gescand door PostNL. Vaak is je bestelling al wel door ons overgedragen aan PostNL, dus houd de Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Heb je een vraag over je bestelling, over een product of over een Leen Bakker winkel? Wij helpen je graag! Wij leggen je stap voor stap uit wanneer je een bestelling kunt verwachten en hoe je een product ruilt.
Wil je snel antwoord op je vraag? Bekijk de veelgestelde vragen of kijk in Mijn Leen Bakker voor informatie over je bestelling, levering of een Leen Bakker winkel.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.
Ga direct naar
Veelgestelde vragen
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden?
Vul onderstaand formulier in en we helpen je graag. Wij gebruiken je gegevens alleen om je gestelde vraag te beantwoorden.