Bestellen bij een verkooppartner van Leen Bakker
Een verkooppartner is een andere webwinkel, groothandel, retailer of fabrikant die producten verkoopt via de Leen Bakker website. Dankzij onze verkooppartners is Leen Bakker in staat om alle klanten een nog breder en dieper assortiment aan te bieden. Leen Bakker treedt in dit geval op als bemiddelaar. Als je een product bestelt bij een verkooppartner sluit je dan ook een verkoop overeenkomst met deze partner.
Bestellen van een product bij een externe verkooppartner
Op elke productpagina staat vermeld of het wordt verkocht door Leenbakker of door een externe verkooppartner. Hoe je dit kunt herkennen ziet je hieronder: Onder de verkoopprijs staat dan direct de levertijd. Daarnaast staat er onder de winkelmand (groen vlak) Thuis laten bezorgen vanaf (+ € ..), Gratis afhalen in de winkel, 100 dagen bedenktijd. Je doet je aankoop bij Leenbakker zelf.
Op elke productpagina staat vermeld of het wordt verkocht door Leenbakker of door een externe verkooppartner. Onder verkoopprijs staat 'Verkoop door […]'. Het bestellen van producten van een verkooppartner verloopt hetzelfde als het reguliere bestel-proces. Onder de verkoopprijs staat dan direct de levertijd. Daarnaast staat er onder de winkelmand (groen vlak) gratis thuisbezorgd, 100 dagen bedenktijd, gratis retourneren. Je doet je aankoop bij een externe verkooppartner.
Een factuur voor een bestelling die is gedaan bij een externe verkooppartner dient je zelf op te vragen en zal niet automatisch worden verstuurd.
De getoonde verkoopprijs van een externe verkooppartner is altijd de verkooprijs inclusief BTW en verzendkosten. Er worden nooit aparte verzendkosten berekend voor producten van verkooppartners.
De producten van externe verkooppartners zijn standaard uitgesloten van promoties of kortingsacties die gelden in de Leenbakker webshop tenzij nadrukkelijk anders staat vermeld. Ook giftcards en kortingscodes gelden alleen voor producten die aangeboden en verkocht worden door Leenbakker zelf. Inwisselen is wel mogelijk als je ook producten van Leen Bakker in je bestelling hebt. De giftcard, kortingscode of tegoedbon wordt dan alleen toegepast op de producten die door Leen Bakker worden verkocht.
Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retoursvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan.
LET OP: Leenbakker is de bemiddelaar, je sluit een overeenkomst met de verkooppartner die de dienst uitvoert.
Bezorging van je bestelling bij een externe verkooppartner
Afhalen van een product die bij een externe verkooppartner is gedaan is NIET mogelijk. Producten worden niet vanuit ons magazijn verzonden dus het kan zijn dat er een andere bezorgdienst bij betrokken is.
Je kunt een product bestellen van een verkooppartner en van Leenbakker samen. Deze bestelling zal in twee delen worden geleverd. Je ontvangt hier één besteloverzicht van maar twee verschillende track en trace codes. Houd er rekening mee dat er twee verschillende levermomenten kunnen zijn omdat gebruik wordt gemaakt van twee bezorgdiensten. Je kunt er ook voor kiezen om het Leenbakker product af te halen in een winkel maar de bestelling van de verkooppartner zal ten alle tijden naar uw opgegeven adres verstuurd worden.
Verkooppartners verzenden hun producten op eigen wijze. Je ontvangt per verkooppartner bij wie je bestelt een unieke track en trace code. De leveringstermijn kan per verkooppartner verschillen en worden door elk van onze partners apart vermeld.
Voor de bezorging van grote en zware producten wordt er vaak een bezorgafspraak met je gemaakt. De verkooppartner neemt na je bestelling telefonisch of per e-mail contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. Het is dan ook belangrijk dat je het juiste telefoonnummer en e-mailadres invult bij de bestelling.
De exacte levertermijn van de verkooppartner staat op onze website bij het product genoemd. Daarnaast staat de levertermijn vermeld op het Betaaloverzicht die je na het plaatsen van je bestelling ontvangt.
Als je vragen/opmerkingen hebt over de bezorging van je bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van desbetreffende verkooppartner. Zij kunnen je alle informatie geven over je bestelling en de bezorging daarvan.
Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retoursvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan.
LET OP: Leenbakker is de bemiddelaar, je sluit een overeenkomst met de verkooppartner die de dienst uitvoert.
Retourneren van je bestelling naar een externe verkooppartner
Als je de aankoop van een verkooppartner wilt retourneren verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van de verkooppartner om de retoursinstructies op te vragen.
LET OP: Producten van verkooppartners kunnen niet in een van onze Leen Bakker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Leen Bakker worden teruggestuurd.
Voor aankopen bij onze externe verkopers geldt een zichttermijn van 30 dagen. De zichttermijn is de periode waarin je kunt controleren of de aankoop compleet, intact en naar wens is.
Let er bij het retourneren op dat de producten ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking worden teruggestuurd.
Voor de meeste producten geldt dat je het gratis terug kan sturen naar de verkooppartner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourskosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden.
Als de verkooppartner jouw retourzending heeft ontvangen zullen zij de retoursontvangst aan Leen Bakker doorgeven. Deze retour melding zet de terugbetaling van het aankoopbedrag automatisch in werking. Als je 5 werkdagen na het terugsturen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de verkooppartner om te vragen of zij jouw retourzending hebben ontvangen en of zij dat aan Leen Bakker willen doorgeven.
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, kan je het volledige aankoopbedrag op je bankrekening verwachten. Kijk hier voor de wijze van terugbetaling voor de verschillende betaalmogelijkheden.
Neem dan contact op met de klantenservice van Leenbakker. Klik hier voor de verschillende contactmogelijkheden.
Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retoursvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan.
LET OP: Leenbakker is de bemiddelaar, je sluit een overeenkomst met de verkooppartner die de dienst uitvoert.
Garantie en reparaties bij een externe verkooppartner
Als je een product via www.leenbakker.nl & www.leenbakker.be koopt bij een verkooppartner, mag je ervan uit gaan dat dit product in goede staat is en ook in goede staat blijft. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene moet doen wat jij er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele afwijkende garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekochte product.
Indien je aangekochte product niet meer naar behoren werkt, gaan onze verkooppartners samen met jou op zoek naar een goede oplossing. Afhankelijk van het product zorgen zij voor de reparatie, vervanging van het product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Neem hiervoor contact op met de verkooppartner die het product heeft geleverd.
Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vind je de contactgegevens, retoursvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan.
LET OP: Leenbakker is de bemiddelaar, je sluit een overeenkomst met de verkooppartner die de dienst uitvoert.