Invenzo
Over deze aanbieder
Uw winkel voor thuis! Invenzo levert meubels, tuingereedschap en meer. Allemaal van de beste kwaliteit! Merken als Alora, Kibani, Ocazi & Xairo.Retourneren
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren. Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner? Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel. Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker. Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op. Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner. Deze is te bereiken via: service@gamestoelenshop.com Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald. Bewaar het verzendbewijs altijd goed.Contactgegevens
Inmerce Trading and Fulfilment BV
Leemskuilen
Bladel
BTW nummer: NL861434377B01
KvK nummer: 78519969
Bellen
0851100031
Mailen
service@gamestoelen.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 16:00
Bekijk alle producten
Beoordeling
2.6 (18)
Jose07/15/2024
Helaas ontving ik een incompleet pakket. Het heeft in totaal 3,5 maand geduurd voordat ik mijn aankoopbedrag terug kreeg van het geretourneerde pakket. Er werden continue beloftes gedaan over het terugbetalen van het aankoopbedrag die na 3,5 maand eindelijk waar werden gemaakt. De levertijd wordt aangegeven binnen een dag, in werkelijkheid was de levertijd 1 week. Ik zal hier nooit meer iets bestellen,.
Productinformatie
3.0
Op tijd
2.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
1.0
Corry08/27/2024
Mooie lijst, informatie omtrent bestelling duidelijk.
Productinformatie
5.0
Op tijd
4.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Eveline08/29/2024
Bezorging was onduidelijk, levertijd zou 1 werkdag zijn netjes track&trace ontvangen die verdween ineens en aantal dagen later pas een email dat het product niet op voorraad was. Week later toch maar gebeld voor een update en gelukkig bureaustoel daarna wel snel binnen gehad. Ter compensatie was mij een waardebon naar keuze beloofd, nooit gehad.
Productinformatie
5.0
Op tijd
1.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
2.0
Corne09/04/2024
Missende onderdelen
Productinformatie
4.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
5.0
Jurrie09/06/2024
Geen opmerking
Productinformatie
3.0
Op tijd
4.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
4.0
Dianne09/28/2024
Bezorgpersoneel heeft alle artikelen gewoon in de gang neergezet. Ze hebben niet gevraagd of we de artikelen in een specifieke kamer wilden hebben. Deze artikelen waren erg zwaar om te verplaatsen en de instructies waren te veel, net als bij de onderdelen. Deze producten moeten eenvoudig en gemakkelijk te lezen en in elkaar te zetten zijn.
Productinformatie
3.0
Op tijd
3.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
2.0
Jacqueline10/04/2024
Je denkt te bestellen bij leenbakker, vervolgens krijg je je artikel via een andere leverancier. Op zich prima, maar Immerce trading is 1 groot drama. Artikel wordt niet geleverd, Na aantal mails kwan het uiteindelijk binnen. Voor mij geen bestelling meer via Leenbakker.
Productinformatie
5.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
2.0
Brigit10/10/2024
N.a.v. jullie bericht probeer ik vandaag contact met jullie klantenservice te krijgen. Na 4 (!) telefonische pogingen probeer ik het via deze weg. Op 25-09 hebben wij bij jullie 3 Bureaustoelen Barcelona Zwart gekocht (ordernummer 74389958). Na een snelle levering hebben we 1 stoel geprobeerd maar deze zat toch niet naar behoren. 30-09 heb ik verkooppartner Invenzo gebeld (naam medewerker niet genoteerd) om retourinstructies die niet waren bijgevoegd bij de stoel. Kreeg advies een email te sturen naar info@gamestoelenshop.com. Geen reactie. Op 2-10 opnieuw een email gestuurd naar service@gamestoelen.nl voor retourinstructies. Kreeg hierop wel antwoord: a.s. maandag 7-10 kunnen retourlabels worden opgestuurd zodat ik dezelfde dag de stoelen nog kon retourneren. Op dinsdag heb ik opnieuw gebeld met Invenzo (Martin) waar de retourinfo plus labels bleven? Zouden worden opgestuurd. Het is nu 10-10 en ik heb nog niets ontvangen. Op deze manier lukt het nooit binnen 30 dagen kosteloos mijn producten te retourneren! Wat nu????
Productinformatie
1.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
1.0
K.10/22/2024
Een stoel besteld maar een niet juiste stoel ontvangen. Na vele verzoeken toch nog een retourlabel ontvangen en de stoel op 11 oktober retour gestuurd. Tot op heden geen reactie gekregen van de retourafdeling en ook geen geld terugontvangen.
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Jurre11/11/2024
Geen opmerking(en)
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0