Click & collect: bestel via de webshop en haal je bestelling op in onze winkels
Met de service van Leen Bakker bestel je in de webshop en laat je jouw bestelling tot 23,5 kilo gratis bezorgen in een winkel naar keuze.
Bekijk hier alles over je click & collect bestelling
Kies in het bestelproces de optie 'afhalen' en kies de gewenste winkellocatie. We tonen de eerstvolgende beschikbare datum waarop je de bestelling kunt ophalen. Rond je bestelling af.
Wacht totdat je wordt gebeld, of van ons een sms hebt ontvangen, om je bestelling op te halen. Kom naar het afhaalpunt van de winkel met de orderbevestiging en een legitimatiebewijs.
Nee, sommige artikelen kunnen niet worden opgehaald in een winkel.
Dit geldt voor de volgende artikelen zwaarder dan 23,5 kilo:
Banken
Eetkamertafels en eetkamerhoeken
Bedden
Senioren fauteuils
Kledingkasten
Deze producten kun je vanuit de webshop en vanuit de winkel laten thuisbezorgen.
Ook aanbod van verkooppartners kan niet worden opgehaald in onze winkels. Dat komt omdat wij niet de eigenaar van het product zijn en artikelen dus niet in beheer mogen nemen.
Nee je betaalt geen verzendkosten om jouw bestelling naar de winkel te verzenden en daar op te halen.
Ligt je bestelling klaar in de gekozen winkel? Je ontvangt dan een telefoontje of sms van ons. Kom naar het afhaalpunt van de winkel. Neem altijd je orderbevestiging en legitimatiebewijs mee.
Je bestelling houden we 2 weken vast. Als je order binnen deze tijd niet is opgehaald, dan annuleren we de bestelling en krijgt je je geld terug. Kun je de bestelling niet binnen 2 weken ophalen? Neem dan contact op met de winkel, zodat we de ophaaltermijn verlengen.
Het is mogelijk om je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst in onze winkels te retourneren. Neem hiervoor contact op met de winkel om je retour door te geven. Retourneren in de stadswinkel aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam is niet mogelijk.
Voor artikelen die in de webshop zijn gekocht en zijn afgehaald, geldt dat ze voor volledige terugbetaling, ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zijn voor retourzending. Eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij jou in rekening brengen.
Als je al je artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
Zorg ervoor dat je de kassabon of orderbevestiging bij je hebt, als je het artikel in de winkel zelf komt terugbrengen.
Tot 3 dagen voor de leverdatum in de winkel, kan de bestelling vaak nog gewijzigd worden. Neem hiervoor contact op met de winkel. De contactgegevens van onze winkels kun je vinden via de winkelzoeker.
Artikelen die besteld zijn bij verkooppartners kunnen niet worden opgehaald of geretourneerd worden in onze winkels. Dat komt omdat wij niet de eigenaar van het product zijn en artikelen dus niet in beheer mogen nemen.
Artikel die besteld zijn bij een verkooppartner kunnen enkel geretourneerd worden aan de verkooppartner. De retour voorwaarden en instructies staan op de bedrijfspagina van de verkooppartner waar het product is gekocht.