Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
PAASKORTING: 20% korting op ALLES!* | Op 2e paasdag zijn onze winkels geopend, bekijk hier de openingstijden
Multifurn BV

Multifurn

Over deze aanbieder

De laatste trends, voor de scherpste prijs! Multifurn bedenkt en zoekt de laatste trends op het gebied van wonen en levert deze direct vanuit voorraad door heel Europa. Door groot in te kopen houden we onze prijzen laag, voor jou! Van stoelen en tafels tot kasten en TV-meubels: bij Multifurn vind je alles voor de scherpte prijs, direct bij jouw thuis afgeleverd!

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.
  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner. Deze is te bereiken via email: b2b@multifurn.nl of telefoonnummer: 0104159215
  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
  • Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    Multifurn BV
    Industrieweg 134
    Rotterdam

    BTW nummer: NL814296336B01

    KvK nummer: 24378658

    Bellen

    0104159215

    Mailen

    b2b@multifurn.nl

    Openingstijden

    Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:0

    Multifurn

    Multifurn aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    3.3(34)

    Janny
    02/28/2025

    Product zo als omschreven Al moet ik zeggen dat ik de pootjes wel iets spannend vind . De gemelde verzend levering klopt niet Heb 3 dagen langer moeten wachten

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    1.0

    Stichting CODA
    03/03/2025

    We hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen!!

    Productinformatie

    2.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Nada
    03/07/2025

    Goedendag, het product zelf viel tegen. De kleur komt niet overeen met de beschrijving. De beschrijving staat licht bruin maar ik krijg donkerbruin. Dus voor mij online niet meer kopen. De bezorging valt tegen omdat het product wordt niet tot je deur bezorgd maar gewoon in de galerij van de flats terwijl je een lift hebt en dat heb ik ook van tevoren aangegeven. De jongen was wel aardig om toch met de lift naar boven te komen omdat ik invalide ben, anders was ik naar een fesieke winkel gegaan dan had ik een betere uitgezocht. Maar helaas

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    1.0

    W.
    03/13/2025

    Op tijd bezorgen bleek een probleem. Niet veroorzaakt door Multifurn, maar door het transportbeddrijf. Anders hadden ze hier ook 4 sterren gekregen.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    2.0

    Klantenservice

    4.0

    TWJM
    03/14/2025

    Van de twee stoelen is er 1 niet compleet. De klantenservice reageert niet op mijn mails waarin ik vraag om een oplossing. Dat is teleurstellend!

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    1.0

    Peter
    03/20/2025

    De bezorging ging niet helemaal volgens het voorstel toen ik werd gebeld voor aflevering stond hij al voor de deur.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    4.0

    Tamara
    04/04/2025

    stoelen besteld. het duurde al 7 dagen voor mijn bestelling werd opgepakt. een mail gekregne dat de verkooppartner contact zou opnemen over de bestelafspraak. Dit is nooit gebeurd. ik heb 1 bestelling binnengekregen en de andere niet. Ik heb er na 2 weken toch even achteraan gebeld, blijkt het dat ze voor een dichte deur stonden en geen kaartje hebben achtergelaten, dus ik wist van niks. ze hebben mijn bestelling retour gestuurd.

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    3.0

    Elisabeth
    04/08/2025

    Nauwelijks communicatie, moest zelf gaan bellen om te laten bezorgen. Geen bevestiging of bezorgmoment gecommuniceerd. Bezorger propt pakket naast voordeur achter een bosje, had door iedereen meegenomen kunnen worden. Ook geen melding dat pakket bezorgd is.

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    2.0

    Tara
    last Tuesday at 5:34 AM

    Ik heb tot op heden geen contact met de partij gekregen. Het product werd een week te laat geleverd, zonder track en trace code dus ik had geluk dat ik thuis was. Er mist een dopje onder de barkrukken die we gekocht hebben, wat ik heb aangegeven maar waar ik nog geen reactie op heb gehad (meer dan een week).

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Eline
    last Tuesday at 6:02 AM

    Ik wil nog graag een factuur ontvangen en vind het niet netjes dat dat nog niet gebeurd is!

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    3.0