Nordlys
Over deze aanbieder
Nordlys is een Frans merk van Scandinavisch geïnspireerd interieurmeubilair. Onze filosofie rust op drie belangrijke pijlers: gevoel voor design, duurzaamheid en functionaliteit. Onze waarden onderscheiden ons: we verplichten ons tot het gebruik van duurzame materialen voor de productie van onze collecties. Elk stuk uit onze collectie is ontworpen om zowel esthetisch als structureel lang mee te gaan. Van de materiaalselectie tot de productie wordt elk detail doordacht om kwaliteitsproducten te bieden. We leggen de nadruk op innovatieve en tijdloze ontwerpen die uw leefruimte transformeren tot een elegante en functionele plek. Onze collecties halen hun inspiratie uit de Scandinavische minimalisme, met strakke lijnen en eenvoudige vormen. Onze producten zijn ontworpen om harmonieus aan te sluiten op uw dagelijks leven, waarbij praktisch nut en functionaliteit samenkomen. Of u nu op zoek bent naar meubels voor de woonkamer, eetkamer, slaapkamer of andere leefruimtes, onze producten zullen aan uw verwachtingen voldoen. Ontdek Nordlys, waar Scandinavische stijl Franse elegantie ontmoet, en waar duurzaamheid synoniem staat voor tijdloze schoonheid.Retourneren
Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.
Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?
Contactgegevens
NORDLYS
70 rue Jean Mermoz
Marseille
BTW nummer: FR01900604612
KvK nummer: 90060461200011
Bellen
085 087 9111
Mailen
info@nordlysfurniture.com
Openingstijden
Van maandag tot en met vrijdag: 9.00 uur tot 18.00 uur.
Bekijk alle producten
Beoordeling
3.1 (24)
Werner 10/15/2024
Onduidelijke communicatie, laat geleverd
Productinformatie
3.0
Op tijd
1.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
2.0
Jochem10/23/2024
Mijn bestelling nooit ontvangen. Zowel Leen Bakker als Nordlys zijn lastig tot niet te bereiken. Mijn pakket is tijdens de levering beschadigd geraakt en daardoor nooit bezorgd. Een verzoek tot geld terug is nog niet beantwoord…
Productinformatie
1.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
1.0
Liesbeth10/31/2024
Eens en nooit weer
Productinformatie
2.0
Op tijd
2.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
1.0
Siham11/05/2024
👍🏻👍🏻
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Marie12/07/2024
De verpakking was beschadigd maar gelukkig was mijn aankoop nog heel.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
5.0
Geertje12/20/2024
Product iets later dan verwacht.
Productinformatie
4.0
Op tijd
3.0
Bezorging
4.0
Klantenservice
4.0
P01/07/2025
De bezorging duurde lang, waarschijnlijk mede door de feestdagen. Product en communicatie met Nordlys erg goed .
Productinformatie
5.0
Op tijd
4.0
Bezorging
3.0
Klantenservice
5.0
Raoul01/09/2025
Slecht dat we het niet terug kunnen brengen bij Leen Bakker maar zelf terug moeten sturen naar Frankrijk. Verder was het een vrijdagmiddag modelletje, elk schroefje zat los in de doos, het zakjes waar het in moest lag er los in en de stoel past niet lekker in elkaar
Productinformatie
3.0
Op tijd
2.0
Bezorging
2.0
Klantenservice
2.0
Harry01/09/2025
Perfect.
Productinformatie
5.0
Op tijd
5.0
Bezorging
5.0
Klantenservice
5.0
Ronlast Wednesday at 2:50 PM
Het product, een eettafel van 120x80cm, zou 30 december worden geleverd. Op 2 januari heb ik zelf met de transporteur DPD contact opgenomen. Zij vermelden dat het product in Maastricht stond, maar door de aparte verpakking moest worden omgelabeld. Pas op 6 januari is het product uitgeleverd. Bij het monteren bleek er een gat in het frame niet te zijn doorgeboord vanuit de fabriek. Ik heb met Nordlys contact gezocht. Zij stelden voor het framedeel te retourneren waarna ze een vervangende zouden sturen. Gezien de tijd die dit zou duren heb ik voorgesteld om zelf het gat door te boren. Men ging akkoord. Ik ben echter voor geen van beide problemen op ook maar enige manier gecompenseerd. Dit vind ik van Leen Bakker erg tegenvallen. R. Verweij.
Productinformatie
4.0
Op tijd
1.0
Bezorging
1.0
Klantenservice
4.0