Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
15% extra korting op ALLES*! Vraag nu je kortingscode aan
*M.u.v. 2+2 op servies en drinkglazen, en verkooppartner-aanbod.
Vince Ecom BV

Dimehouse NL

Over deze aanbieder

Dimehouse gelooft dat woongeluk kan worden gecreëerd door het leveren van verrassende kwaliteitsmeubels voor een klein budget. Dimehouse maakt betaalbare en trendsettende meubels snel leverbaar voor het grote publiek.

Retourneren

Wij bieden twee mogelijkheden om het product gratis te retourneren: We sturen je een retourlabel. Hiermee kun je het pakket kosteloos retourneren via een PostNL servicepunt. Pakketten kunnen tot een maximale afmeting van 100x70x58 cm zelf retour gebracht worden bij een servicepunt. Wil je liever dat het pakket bij jou thuis wordt afgehaald? Dat kan! Wel dien jij dan de hele dag aanwezig te zijn op het afhaaladres totdat het pakket is afgehaald. PostNL of DHL komt namelijk langs zonder exacte tijdsindicatie tussen 9.00 en 18.00 uur, en alleen als het die dag niet te druk is bij deze koeriersbedrijven. Let op: afhalen kan alleen op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Een afhaalopdracht is helaas niet mogelijk in België (neem bij grote producten zoals kasten contact op met klantenservice@dimehouse.nl). Voorwaarden retourneren Je mag natuurlijk gratis retourneren, maar hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Onderstaande punten zijn op basis van de wet koop op afstand opgesteld en vormen ook het retourbeleid van Dimehouse. Voldoet de door jou geretourneerde order niet aan deze voorwaarden, dan storten wij in dat geval niet het volledige aankoopbedrag, maar de dagwaarde retour. Ook geven we je graag wat tips mee hoe je een retour op een veilige en goede manier kunt versturen. Lees daarom onderstaande punten goed door, alvorens een retour aan te melden. Aan deze voorwaarden dient jouw retour te voldoen: Het product is minder dan 30 dagen geleden door jou ontvangen. Het product is niet gemonteerd, in gebruik genomen, beschadigd of incompleet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct retourneren van jouw order. We adviseren je om na aankoop van het meubelstuk de originele doos twee maand te bewaren. Deze is immers geschikt om het product schadevrij te vervoeren. Schades tijdens het retourproces worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag. Deze retouren worden niet / niet volledig verwerkt: Producten die door ons niet gemonteerd zijn verstuurd, maar wel gemonteerd retour komen. Producten met een gemonteerde gasveer kunnen niet retour. De gasveer zit na montage vast en kan dus niet meer uit elkaar. Let dus op als je een product ontvangt die over een gasveer beschikt. Producten die ondeugdelijk retour komen, bijvoorbeeld in vuilniszak of andere niet stevige verpakkingen. Deze alternatieve manieren van verpakken zorgt regelmatig voor schades. Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte retournering van het door jou aangekochte product. Advies voor het terugsturen van producten: Probeer daar waar mogelijk de originele verpakking te gebruiken. Deze is speciaal ontworpen om het product schadevrij te vervoeren. Het gebruik van alternatieve verpakkingen brengt risico’s met zich mee. Gebruik altijd karton bij het verpakken van een retour en nooit plastic zakken of ander zacht materiaal. Zachte materialen bieden niet voldoende bescherming. Indien jij een alternatieve doos gebruikt, vul deze dan goed op met bijvoorbeeld oude kranten. Het is belangrijk dat de verschillende onderdelen niet gaan schuiven in de doos en daardoor voor schades zorgen. Zorg dat metaalonderdelen extra goed zijn ingepakt. Tijdens transport zijn het juist de metalen onderdelen die voor schade kunnen zorgen. Controleer vooral de uiteinden van de metaalonderdelen, zorg dat deze niet tegen zachte onderdelen zoals een stoelzitting duwen. Leg een zachte zitting nooit onderop met daar bovenop zwaardere onderdelen. Hierdoor ontstaan drukpunten in de zitting die niet meer te herstellen zijn. Gebruik geen ducttape. Deze agressieve tapesoort is lastig te verwijderen waardoor de dozen niet meer her te gebruiken zijn. Wij adviseren om doorzichtige standaard tape te gebruiken. Omruilen in geval van schade: wij gaan het oplossen! In geval van schade bij aankomst willen wij het product graag omruilen. Je dient schade binnen 3 dagen na ontvangst door te geven. Het enige wat jij hoeft te doen is een klacht aan te melden op deze pagina. Je ontvangt een link naar een pagina waarop je de klacht kunt aanmelden. We vragen je altijd om foto's (van de schade en van het verzendlabel) mee te sturen, inclusief een toelichting. Vervolgens kunnen wij een passende oplossing of omruiling voor je inplannen. Omruilen kan vaak al de eerstvolgende werkdag! Ik heb achteraf betaald, wat nu? Bij Riverty of Klarna crediteren we de factuur nadat we de retour hebben verwerkt. Je ontvangt bericht van Riverty / Klarna zodra we dit hebben gedaan. Zoals aangegeven doen we dit binnen 14 dagen na ontvangst van de retour. Hulp nodig? Wij helpen je graag! Kom je er toch nog niet helemaal uit? Aarzel niet om contact met ons op te nemen! Chat met ons of stuur een e-mail naar: klantenservice@dimehouse.nl Wil je liever telefonisch contact? Bel ons via: 085-8886474
Download de algemene voorwaarden

Contactgegevens

Vince Ecom BV
Vastenow 158
Nieuw-Dordrecht

BTW nummer: NL866345048B01

KvK nummer: 93298420

Bellen

085-8886474

Mailen

klantenservice@dimehouse.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag 8:30 - 17:00

Dimehouse NL

Dimehouse NL aanbod

Bekijk alle producten

Beoordeling

4.3 (9)

Eric
09/03/2024

Prima

Productinformatie

4.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Lars
10/15/2024

De barkrukken zijn waanzinnig mooi. Kleur is zo gaaf. Ze werden gelijk een dag later bezorgd. Ik ben er ongelooflijk blij mee! Echt een aanrader!

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

A
10/24/2024

Helemaal goed gegaan en mooie tafeltjes

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Marjoke
11/02/2024

Ik wilde het retour doen lukte mijn niet online Vind wel dat het heel lastig is om in contact te komen

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

3.0

Henkjan
11/05/2024

Mooie stoel. Aanwinst voor de woonkamer. De stoel is alleen niet erg makkelijk te monteren.

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

4.0

Ellen
11/12/2024

Stoel is prima, we vinden hem alleen wel erg hard zitten, en de leuning staat erg achterover gebeld.

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Kim
11/14/2024

retour gestuurd maar bedrag nog niet ontvangen. klantenservice slecht bereikbaar

Productinformatie

4.0

Op tijd

4.0

Bezorging

4.0

Klantenservice

2.0

Bert
11/19/2024

Tevreden

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Marian
11/19/2024

Mooi

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0