Hoe kunnen we je helpen?
Ga direct naar

onze klantenservice

voor je online bestelling

van je aankoop

of annuleren

& openingstijden

Veelgestelde vragen
De status van je pakketdienst bestelling vind je in Mijn Leen Bakker of via de Track & Trace code die je kort voor verzending ontvangt. Let op: alleen de status van pakketdienst bestellingen zijn terug te vinden.
Dat ligt eraan of je het product in de winkel, in de webshop of bij een verkooppartner hebt gekocht. Je kunt een product retourneren in de desbetreffende winkel, via de post of bij grote/zware artikelen via de ophaaldienst. Kijk voor meer informatie op onze retourneren pagina. Op de garantie en ruil pagina lees je hoe je artikelen ruilt.
We doen er alles aan om artikelen zo snel en netjes mogelijk bij je te bezorgen. Is er toch iets mis gegaan? Kijk dan op onze garantie en klachten pagina voor meer informatie.
Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met iDeal, Paypal, Mastercard, Visa of met een Leen Bakker Cadeaukaart. Ga je naar een winkel? Dan kun je betalen met pin, Mastercard, Visa, cash of met een Leen Bakker Cadeaukaart.
Heb je een product gekocht bij een verkooppartner en wil je meer weten over de status van je bestelling of hoe je een product kunt retourneren? Kijk op onze verkooppartner pagina voor alle voorwaarden per verkooppartner.
Bekijk de openingsuren van jouw Leen Bakker winkel via de winkelzoeker. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingsuren.
Het kan soms 60 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Nee, sommige artikelen zijn te breekbaar om te versturen of alleen in de winkel op voorraad. Deze artikelen kun je alleen in onze filialen kopen. Artikelen die je niet online kunt bestellen hebben geen bestelknop op onze website.
Kortingscodes zijn alleen geldig op producten uit ons eigen assortiment.
Producten van verkooppartners zijn uitgesloten van kortingsacties.
Controleer je winkelmandje om te zien of het producten bevat van onze verkooppartners, die niet in aanmerking komen voor de korting.
Producten van verkooppartners zijn op drie manieren te herkennen:
De producten hebben altijd een productlabel met de tekst ‘Verkooppartner’.
Op de productpagina staat ‘Verkoop door: [naam verkoper]’
In het winkelmandje zie je ‘Verkoop door: [naam verkoper]’ bij het product staan. Wanneer er geen ‘Verkoop door: Leen Bakker’ staat, is het product van een verkooppartner.

Contact opnemen
📞 Bel 088 - 78 60 200
Dag | Tijd |
---|---|
Maandag | 08:30 - 17:00 |
Dinsdag | 08:30 - 12:00 |
Woensdag | 08:30 - 17:00 |
Donderdag | 08:30 - 12:00 |
Vrijdag | 08:30 - 17:00 |
Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Zondag | Gesloten |