Ruilen van producten
De meeste producten kun je ruilen. Artikelen ruilen kan alleen als de artikelen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn.
Op welke manier heb je het artikel gekocht?
Artikelen die je niet kunt ruilen of retourneren
Artikelen die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn, kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Bekijk de algemene voorwaarden voor maatwerk.
Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn kun je niet retourneren. Dit zijn bijvoorbeeld producten in de categorie levende planten en bomen.
Ruilen vanwege transportschade
We verpakken alle producten met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan een artikel tijdens het transport toch beschadigen. Controleer je aankoop daarom direct na bezorging.
Is een artikel beschadigd? Als je het artikel in de winkel hebt gekocht kun je hiermee teruggaan naar het filiaal van aankoop. Heb je het artikel online besteld dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Eventueel kun je je ook met je artikel in het filiaal melden.
Controleer bij aflevering ook de verpakking van jouw bestelling. Is de verpakking beschadigd? Dan maakt de bezorger een (elektronische) aantekening op de bon voordat je voor ontvangst tekent.